Nombrosos guardonats i guardonades del nostre departament

Aquest any en l'acte d'inaguració de el curs acadèmic 2020/2021, el nostre departament ha tingut gran presència en el lliurament de premis i reconeixements

Nombrosos professors han rebut premis i reconeixements en diversos àmbits.

Marta Domènech, del Departament de Projectes Arquitectònics, i David López i Còssima Cornadó, del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura, tots ells de l’ETSAB, han estat premiats als Premis de Recerca Científica a Reptes Urbans a la Ciutat de Barcelona amb el projecte “CO-HABITEM BARCELONA: cinc casos d’estudi a Ciutat Vella per a la reutilització urbana i el foment de models productius innovadors”. El premi l’atorga l’Ajuntament de Barcelona.

Marta Domènech i David López López han estat també premiats als Premis AJAC XII en l’àmbit Investigació i/o Teoria de l’Arquitectura amb la proposta “Siza en Berlín” i han rebut una menció al concurs per a l’exposició dels Premis AJAC XII amb la proposta “The moon in your pocket”, atorgat per l’Agrupació de Joves Arquitectes de Catalunya.

Pilar Garcia Almirall, del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura a l’ETSAB, ha rebut la Medalla Narcís Monturiol al mèrit científic i tecnològic.

José Manuel Vicente Gómez Soberón, del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura a l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB), ha estat reconegut Investigador Nacional Nivel I pel Sistema Nacional de Investigadores (SNI de México). Aquest reconeixement l’atorga el Govern Federal, prèvia avaluació de la vàlua científica i de formació segons criteris del Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología.

Carlos Marmolejo Duarte, del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura a l’ETSAB i investigador del Centre de Política del Sòl i Valoracións (CPSV), ha rebut l’Editor’s Choice Paper pel treball “The Relevance of EPC Labels in the Spanish Residential Market: The Perspective of Real Estate Agents”, publicat en la revista Buildings i seleccionat pel seu impacte i la seva novetat.

Premi a la iniciativa docent al projecte Taller en Fusta Escala 1:1, de les professores Queralt Garriga Gimeno, del Departament de Projectes Arquitectònics, i Judit Taberna Torres, del Departament de Representació Arquitectònica, i els professors Jorge Blasco Miguel, del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura, i David Hernández Falagan, del Departament de Teoria i Història de l’Arquitectura i Tècniques de Comunicació.

Menció especial honorífica a títol pòstum a la trajectòria docent del professor Joaquín Montón Lecumberri, del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura i docent a l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB) fins al seu traspàs el juliol de 2020.