Facad3s

Facad3s és una plataforma creada amb l'objectiu de reunir, sota una mateixa estructura taxonòmica, els diferents sistemes de façana.

L'objectiu de facad3s és fer intel·ligible aquesta realitat desordenada per comprendre-la fàcilment; consolidar la terminologia facilitant el diàleg entre tècnics; i orientar els desenvolupaments futurs.

Facad3s és una plataforma informativa que, en mostrar els diferents sistemes de façana organitzats segons una classificació complexa, però única, facilita la lectura transversal aportant:

• Estudiants - material d'estudi que permeti conèixer la realitat constructiva i el funcionament dels tancaments de façanes d'edificis representatius, així com estar a el dia amb les solucions més actuals.
  • Professors- material didàctic, contactes amb empreses del sector de la façana i incentius a través de premis i publicacions.
  • Professionals: accés a material de referència, notes sobre normatives i documentació sobre innovacions tècniques.
  • Empreses - eina d'investigació que, al col·locar les diferents tecnologies i sistemes una al costat de l'altra i,  organitzats segons una taula taxonòmica amb diversos inputs, permet lectures transversals de gran interès. Per tant, els investigadors poden descobrir desenvolupaments futurs i proposar la transferència de tecnologia entre sistemes.

Facad3s involucra aquests quatre interlocutors proporcionant-los un marc comú amb un sol idioma.

Façanes és una plataforma coordinada pel Departament de Tecnologia Arquitectònica de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona - ETSAB), oberta a la col·laboració de totes aquelles persones que tinguin interès i alguna cosa amb el que aportar.

Per més informació, accedeix a la web :

www.facad3s.net