Estudis patrimonials mitjançant models digitals, Diàlegs d'Història i Patrimoni

El proper 08/04/2024 a les 19:00h es durà a terme una activitat sobre Estudis patrimonials mitjançant models digitals al MUHBA, a càrrec de Còssima Cornadó, Josep Llorca i David Infantes.

La complexitat de l’estudi d’edificis patrimonials ha esdevingut una temàtica d’estudi acadèmic que ha resultat en unes tècniques provades i mantingudes durant els anys. Els nous requeriments de sostenibilitat, seguretat, conservació i difusió juntament amb els avenços en la digitalització d'edificis ens obren les portes a realitzar noves mirades tecnològiques al patrimoni.

Investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya emprant el treball desenvolupat al grup VIMAC del grup de recerca QURBIS, REARQ-UPC en conjunt amb el grup de recerca PAAD de la RWTH Aachen University explicaran les noves línies d’investigació que s’obren per l’estudi d’edificis històrics mitjançant l’ús de simulacions i noves tecnologies.

Per més informació sobre l'activitat podeu consultar aquest link: