Vés al contingut (premeu Retorn)

PUBLICACIÓ REVISTA ACE, NÚMERO 39

El passat mes de febrer es va publicar el número 39 de la revista ACE, Architecture, City and Enviroment (indexada en SCOPUS-SJR, Q2 del área de Arquitectura) editada pel centre de Política de Sòl i Valoracions, CPSV.
PUBLICACIÓ REVISTA ACE, NÚMERO 39

"Arquitectura, Ciutat i Entorn" és el nom, les tres paraules persegueixen reflectir l'esperit obert d'aquesta revista dedicada a l'estudi de l'hàbitat humà, des dels seus més àmplies perspectives, tant macro com micro i en les seves accepcions tecnològica i social. ACE és una finestra per a la difusió de les diferents disciplines que s'encarreguen de les investigacions arquitectòniques, urbanístiques i territorials. Està oberta a nous enfocaments d'estudi, i pensada per a difondre els resultats en les llengües que ens resulten familiars i que, sense oblidar l'anglès, hem de potenciar.

Es publica quadrimestralment en Open Access Journal, d'accés i consulta gratuïta. La seva existència i continuïtat es deu al treball del Centre de Política de Sòl i Valoracions (CPSV) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i de les persones que col·laboren en la seva difusió, en l'avaluació externa d'articles o com a corresponsals. És coeditada per la Universitat de Guadalajara a través del seu Doctorat en Ciutat, Territori i Sostenibilitat, el seu mestratge en Processos i Expressió Gràfica a l'Projectació Arquitectònica Urbana i el Centre de Recerca de Medi Ambient i Ordenament Territorial.

Enllaç: