Pilar Garcia-Almirall, distingit amb la Medalla Narcís Monturiol 2020

Pilar Garcia-Almirall, directora del nostre departament ha estat distinguit el 21 de juliol amb la Medalla Narcís Monturiol per les aportacions realitzades durant la seva trajectòria professional.

Doctorada en Arquitectura l’any 1998 i Premi extraordinari per la UPC a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), Pilar Garcia-Almirall és directora del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura de la Universitat. Catedràtica de Construccions Arquitectòniques des del 2009, porta prop de 20 anys al capdavant del Laboratori de Modelització Virtual de la Ciutat, actualment anomenat Virtual Innovation Modeling the Architecture and the City Lab (VIMAC) i vinculat a l’ETSAB. Des d’aquest laboratori ha impulsat la integració de noves tecnologies en la docència i la recerca de l’arquitectura.

Les distincions es lliuraran el 4 de novembre, a les 17.30 h, a la Generalitat de Catalunya i es pot seguir en directe per YouTube.

La notícia completa es pot trobar a la portada de la web de la UPC