Estudiants de GVUA del MBArch (ETSAB), segon premi Recircula Challenge 2022

Tres estudiants de la línia de Gestió i Valoració Urbana i Arquitectònica del MBArch (ETSAB) guanyen el segon premi del concurs Recircula Challenge 2022

El Concurs Recircula Challenge 2022, organitzat per la UPC, ha comptat amb la participació de 17 equips d'estudiants dels quals 12 van passar a la segona fase. D'aquests, l'equip FAMBCN, format per Álvaro Martínez Pérez, Maira Taborda Bainotti i Claudia Ginesio Anechina va obtenir el segon premi. Tots són estudiants de la línia d’especialització de Gestió i Valoració Urbana i Arquitectònica (GVUA) del MBArch, coordinada pel CPSV. I el seu mentor ha estat el Dr. Josep Roca Cladera.

La seva proposta CARPANTA es centra en la producció propera i sostenible dels aliments més habituals d'una dieta comuna a l'AMB. Per a això, s'han calculat les necessitats nutricionals del carrer Marina i s'han extrapolat a tot l'àmbit metropolità.

Més informació a: https://recirculachallenge.upc.edu/ca/repte