Vés al contingut (premeu Retorn)

CONCURS INTERNACIONAL DE FOTOGRAFIA DE LA LLUM ARTIFICIAL

El Taller d'Estudis Lumínics de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, UPC, impulsa la cinquena edició del Concurs Internacional de fotografia de Llum Artificial, dirigit als estudiants d'Escoles d'Arquitectura, Enginyeria, Art i Disseny i aquest any també als professionals del sector.

Us informem que està obert el període de participació del CONCURS INTERNACIONAL DE FOTOGRAFIA A LLUM ARTIFICIAL ICAL 5a edició.

Com en les edicions anteriors la participació és de forma totalment gratuïta, només heu d'entrar a https://www.upc.edu/concursllumartificial/ca, registrar-vos i enviar les vostres fotografies (fins a un màxim de tres fotografies per cada categoria)

Recordeu que l'últim dia és el 29 de setembre del 2019.

La cerimònia de lliurament de premis se celebrés el 22 d'Octubre al Pavelló Mies Van der Rohe de Barcelona.

ICAL
ORGANITZACIÓ