Notícies del lloc

21/02/2023

El projecte Llavor Energia i Salut es posa en marxa com una oportunitat per mostrar a les generacions futures que la ciència aplicada (tallers experimentals) és una tasca decisiva per activar el pla de renovació energètica abordant el problema actual d'emergència climàtica. Centrat a transmetre l'impacte dels elements passius d'un edifici no només en l'eficiència energètica sinó en la salut i el confort.

28/03/2024

La Fundació SOM ha anunciat al guanyador del Premi Europeu de Recerca 2023. Un equip de l'Escola d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica de Catalunya realitzarà una recerca que contribueixi al tema d'enguany, «Adaptació d'estratègies d'habitatge per a respondre a noves realitats».